Jak to u mě chodí

Milé klientky a klienti,

věřím, že čas strávený u mě v salónu bude pro Vás vždy, zas a znovu, nezapomenutelným zážitkem, při kterém zkrásní Vaše pleť a zrelaxuje Vaše duše. Aby vše probíhalo ke spokojenosti nás všech, dovolte, prosím, abych Vás v následujících bodech stručně seznámila s chodem salónu:

  1. Vážím si Vás i Vašeho času, na objednané ošetření budete vzati vždy včas. Vás na oplátku prosím, abyste nechodili pozdě. Pokud se to stane, bude Vaše ošetření o tento čas zkráceno, neboť po Vás jsou objednáni další klientky/klienti.
  2. V případě, že se nemůžete dostavit na ošetření, informujte mě, prosím, včas. Objednávku můžete zrušit nejpozději 24h. předem. Buďte ohleduplní k ostatním klientkám/klientům a mně umožněte nabídnout jim Vámi uvolněný termín. V případě, že zrušíte termín později, tak Vám bude při příští návštěvě účtován storno poplatek ve výši 50% z ošetření.
  3. Pokud se 2x bez omluvy nedostavíte na ošetření, další rezervace termínu už nebude možná.
  4. Při kosmetickém ošetření se věnuji jen a pouze Vám. Nevyřizuji telefonáty, nikam neodbíhám, nikoho dalšího do salónu nepouštím. Je to Váš čas a Vy máte právo užít si kosmetické hýčkání na maximum.
  5. S bodem č.4 souvisí Vaše objednávání na kosmetické ošetření – objednat se můžete telefonicky, formou SMS, přes aplikaci Messenger či Whats App. Když telefon nezvedám nebo Vám okamžitě nevolám zpět, mějte, prosím, strpení. Právě se věnuji klientce v salónu a zavolám Vám hned, jakmile to bude možné. Pokud se objednáváte přes kontaktní formulář na webových stránkách, VŽDY mi, prosím, na sebe zanechte telefonní kontakt. Zavolám a domluvíme se na termínu ošetření. Rezervace termínu prostřednictvím mailu není vzhledem k mému pracovnímu vytížení možná.
  6. Jde mi o to, aby Vaše pleť byla zdravá a krásná. A toho nelze docílit jen ošetřením v salónu. Je velmi důležité, abyste měli také kvalitní kosmetické přípravky, které budete moci používat doma. Pokud používáte stejnou kosmetiku, kterou Vás ošetřuji já v salónu, nehrozí riziko alergické reakce a můžeme také systematicky pracovat na zlepšení kvality Vaší pleti.
  7. Přípravky domácí péče jsou běžně k dostání u mě v salónu. Pokud Vám doma některý produkt dojde a potřebujete ho dokoupit, kontaktujte mě, prosím, abychom se domluvili na termínu předání mezi jednotlivými ošetřeními, kdy se Vám budu moci věnovat.
  8. Poskytuji Vám nejen servis při výběru kosmetiky, ale výrobky máte u mě k dispozici okamžitě, nejpozději do 3 dnů, pokud se zboží náhle vyprodalo. Pokud se přesto rozhodnete nakupovat kosmetické přípravky či potravinové doplňky na internetu, zvažte, zda chcete navštěvovat právě můj salón. Nepřijde mi v pořádku, pokud za moji práci a vědomosti dostane zaplaceno internetový prodejce, který o Vás a Vaší pleti neví zhola nic a který zná pouze číslo Vašeho bankovního účtu.
  9. Vaše osobní údaje zpracovávám dle ZOOÚ a na něj navazujícího GDPR - souhlas podepisujete přímo v salónu.
  10. Objednáním se na kosmetické ošetření akceptujete pravidla chodu salónu.